دانلود رمان سیگار شکلاتی بدون سانسور

دانلود قسمت دوم رمان سیگار شکلاتی

بهترین دانلود قسمت دوم رمان سیگار شکلاتی

دانلود رمان سیگار شکلاتی به صورت pdf

دانلود رمان سیگار شکلاتی برای گوشی های موبایل

رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم متناسب برای موبایل

لینک مستقیم دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

بهترین قالب برای دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

خرید و دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

دانلود برای آیفون ios




برای خرید رمان سیگار شکلاتی (قسمت دوم) تها کافیست 3900 پرداخت کنید تا این رمان زیبا را بخوانید و لذت ببرید.

سیگار شکلاتی،پنجمین اثر چاپ شده ی هما پوراصفهانی ست؛هما پوراصفهانی،با خلق این سوژه ناب و جدید، و همینطور آموزنده،با بیان بعضی از هنجار های اجتماعی و اتفاقاتی که زیاد هم دور از واقعیت نیست،و مخصوصا با ارائه اطلاعات دقیقی که در زمینه های مختلفی که درباره آنها صحبت می شد،بار دیگر ثابت کرد که خواننده وقتش را صرف کار بیهوده ای نکرده و همینطور باعث میشود تا خواننده دیدش را نسبت به محیط زندگی خود بازتر کند. “سیگار شکلاتی”حتی شنیدن این اسم هم کافیست تا خواننده جذب این کتاب شده و برای دانستن محتوای آن کنجکاو شود!رمان سیگار شکلاتی از آن دسته کتاب های تفکر برانگیز است که باید خط به خط آن را خواند!خانم پوراصفهانی با استفاده از دیالوگ های تفکر برانگیز،خواننده را مجبور به تعقل درباره تک تک کلمات میکند!داستان رمان سیگار شکلاتی با ژانر های معمایی/اجتماعی/عاشقانه،تک محور نیست و فقط بر یک موضوع تمرکز نکرده و علاوه بر ماموریت پلیسی داستان،به برخی از مشکلات اجتماعی جامعه،مسائل عاشقانه و همینطور داستان پیچیده زندگی شخصیت ها(شهراد،اردلان،سارا) نیز پرداخته است.



خلاصه ی داستان رمان سیگار شکلاتی 

 

پاکت سیگار … ضربه ای به زیر پاکت … بالا پریدن یک نخ سیگار از جلد زرورقی … آن را با دو انگشت بیرون می کشد می گذارد کنج لبش و با آتشی که سرد تر از آتش جهنم زندگیش است روشنش می کند، همزمان پک می زند … عمیق … با همه رگ و پی تنش … سر سیگار سرخ و داغ می شد و قلب او آبی و خنک … طعم گسش اول حنجره اش را خراش می دهد و بعد از آن قلبش را در هم می فشارد، فیلتر شکلاتی سیگار دهنش رو خوش طعم میکند اما همزمان طعم تلخ دود اخمهایش را در هم می کشد … اما چیست این لذتی که باعث می شود پک دوم را محکم تر بزند و خط اخمی بین پلک هایش بنشاند؟ بوی شکلات داغ اطرافش را پر می کند، همان بویی که سالهاست اتاقش را عطر آگین کرده … همان بویی که سالهاست همراه عطرهایش شده … باز هم پکی دیگر و باز اسیر لذت می شود … در این لذت کسی را سهمیم نمی کند مگر کسی که لذت کشیدنش را چشیده باشد و درکش کند!

 

پک بعدی را لطیف تر می زند و باز هم توی ذهنش … نه توی واقعیت … فریاد می زند: «آهای شما! شما که نمی دانید من کیستم، چیستم، در ذهنم در دلم چه می گذرد چرا ادعایتان می شود؟!! فکر می کنید هر چه زندگی را تلخ تر کنید بر من سخت تر می گذرد؟ سخت در اشتباهید … زندگی من تلخ است اما به تلخی یک پک سیگار … تلخ و پر از لذت که حاضر نیستم در آن سهیمتان کنم … این تلخی و آن لذت همه متعلق به من است … تا آخرین لحظه زندگیم» اوست شاه جوانمردی که هرگز و هرگز با ناجوان مردی کسی را روی کرسی قضاوت نمی نشاند … اما سالهاست خودش را روی کرسی نشانده اند و دم به دم حکم اعدامش را می دهند … طناب به دور گلویش حلقه می کنند … جانش را از حنجره اش بیرون می کشند و لحظه آخر دستور ایست می دهند … عفوش می کنند … اما باز فردا روز از نو روزی از نو …


دیدمت …. آویزان … با پاهای کبود … روحت آزرده بود، روح پاکت را به سلاخی کشیدند، طاقت نیاوردی، پس جسمت را نیز آزرده ساختی تا ببری از این دنیا … بریدی اما پس من چه؟! من چه کنم بی تو وقتی بی تو بودن را یاد نگرفته ام! تو می دانی که بی تو هیچ نیستم اما می بری. از من و از هر چه که تو را نابود کرد … پس نابود می کنم … نابود می کنم هر آنچه نابودت کرد … محکم بودن را یادت ندادم … شکستی … پس می خواهم جای تو هم محکم باشم … جای تو هم زندگی کنم و ببرم نفس کسانی را که نفست را بریدند … می خواهم زن نباشم … می خواهم یک تنه مبارزه کنم … برای تو … برای خونی که در تنت منجمد شد و جانت را گرفت … منی که شاهزاده بودم … منی که خالص بودم … حال به خاطر تو و بازگردان آرامشت، می خواهم اسیر باشم و ناخالص …


دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم :: رمان

romance-novel.blog.ir/.../دانلود-رمان-سیگار-شکلاتی-قسمت-دوم
دانلود رمان سیگار شکلاتی به صورت pdf دانلود رمان سیگار شکلاتی برای گوشی های موبایل رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم متناسب برای موبایل لینک مستقیم دانلود ..

دانلود قسمت دوم رمان سیگار شکلاتی

بهترین دانلود قسمت دوم رمان سیگار شکلاتی

دانلود رمان سیگار شکلاتی به صورت pdf

دانلود رمان سیگار شکلاتی برای گوشی های موبایل

رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم متناسب برای موبایل

لینک مستقیم دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

بهترین قالب برای دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

خرید و دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم

دانلود برای آیفون ios




برای خرید رمان سیگار شکلاتی (قسمت دوم) تها کافیست 3900 پرداخت کنید تا این رمان زیبا را بخوانید و لذت ببرید.

سیگار شکلاتی،پنجمین اثر چاپ شده ی هما پوراصفهانی ست؛هما پوراصفهانی،با خلق این سوژه ناب و جدید، و همینطور آموزنده،با بیان بعضی از هنجار های اجتماعی و اتفاقاتی که زیاد هم دور از واقعیت نیست،و مخصوصا با ارائه اطلاعات دقیقی که در زمینه های مختلفی که درباره آنها صحبت می شد،بار دیگر ثابت کرد که خواننده وقتش را صرف کار بیهوده ای نکرده و همینطور باعث میشود تا خواننده دیدش را نسبت به محیط زندگی خود بازتر کند. “سیگار شکلاتی”حتی شنیدن این اسم هم کافیست تا خواننده جذب این کتاب شده و برای دانستن محتوای آن کنجکاو شود!رمان سیگار شکلاتی از آن دسته کتاب های تفکر برانگیز است که باید خط به خط آن را خواند!خانم پوراصفهانی با استفاده از دیالوگ های تفکر برانگیز،خواننده را مجبور به تعقل درباره تک تک کلمات میکند!داستان رمان سیگار شکلاتی با ژانر های معمایی/اجتماعی/عاشقانه،تک محور نیست و فقط بر یک موضوع تمرکز نکرده و علاوه بر ماموریت پلیسی داستان،به برخی از مشکلات اجتماعی جامعه،مسائل عاشقانه و همینطور داستان پیچیده زندگی شخصیت ها(شهراد،اردلان،سارا) نیز پرداخته است.



خلاصه ی داستان رمان سیگار شکلاتی 

 

پاکت سیگار … ضربه ای به زیر پاکت … بالا پریدن یک نخ سیگار از جلد زرورقی … آن را با دو انگشت بیرون می کشد می گذارد کنج لبش و با آتشی که سرد تر از آتش جهنم زندگیش است روشنش می کند، همزمان پک می زند … عمیق … با همه رگ و پی تنش … سر سیگار سرخ و داغ می شد و قلب او آبی و خنک … طعم گسش اول حنجره اش را خراش می دهد و بعد از آن قلبش را در هم می فشارد، فیلتر شکلاتی سیگار دهنش رو خوش طعم میکند اما همزمان طعم تلخ دود اخمهایش را در هم می کشد … اما چیست این لذتی که باعث می شود پک دوم را محکم تر بزند و خط اخمی بین پلک هایش بنشاند؟ بوی شکلات داغ اطرافش را پر می کند، همان بویی که سالهاست اتاقش را عطر آگین کرده … همان بویی که سالهاست همراه عطرهایش شده … باز هم پکی دیگر و باز اسیر لذت می شود … در این لذت کسی را سهمیم نمی کند مگر کسی که لذت کشیدنش را چشیده باشد و درکش کند!

 

پک بعدی را لطیف تر می زند و باز هم توی ذهنش … نه توی واقعیت … فریاد می زند: «آهای شما! شما که نمی دانید من کیستم، چیستم، در ذهنم در دلم چه می گذرد چرا ادعایتان می شود؟!! فکر می کنید هر چه زندگی را تلخ تر کنید بر من سخت تر می گذرد؟ سخت در اشتباهید … زندگی من تلخ است اما به تلخی یک پک سیگار … تلخ و پر از لذت که حاضر نیستم در آن سهیمتان کنم … این تلخی و آن لذت همه متعلق به من است … تا آخرین لحظه زندگیم» اوست شاه جوانمردی که هرگز و هرگز با ناجوان مردی کسی را روی کرسی قضاوت نمی نشاند … اما سالهاست خودش را روی کرسی نشانده اند و دم به دم حکم اعدامش را می دهند … طناب به دور گلویش حلقه می کنند … جانش را از حنجره اش بیرون می کشند و لحظه آخر دستور ایست می دهند … عفوش می کنند … اما باز فردا روز از نو روزی از نو …


دیدمت …. آویزان … با پاهای کبود … روحت آزرده بود، روح پاکت را به سلاخی کشیدند، طاقت نیاوردی، پس جسمت را نیز آزرده ساختی تا ببری از این دنیا … بریدی اما پس من چه؟! من چه کنم بی تو وقتی بی تو بودن را یاد نگرفته ام! تو می دانی که بی تو هیچ نیستم اما می بری. از من و از هر چه که تو را نابود کرد … پس نابود می کنم … نابود می کنم هر آنچه نابودت کرد … محکم بودن را یادت ندادم … شکستی … پس می خواهم جای تو هم محکم باشم … جای تو هم زندگی کنم و ببرم نفس کسانی را که نفست را بریدند … می خواهم زن نباشم … می خواهم یک تنه مبارزه کنم … برای تو … برای خونی که در تنت منجمد شد و جانت را گرفت … منی که شاهزاده بودم … منی که خالص بودم … حال به خاطر تو و بازگردان آرامشت، می خواهم اسیر باشم و ناخالص …


دانلود رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم :: رمان

romance-novel.blog.ir/.../دانلود-رمان-سیگار-شکلاتی-قسمت-دوم
دانلود رمان سیگار شکلاتی به صورت pdf دانلود رمان سیگار شکلاتی برای گوشی های موبایل رمان سیگار شکلاتی قسمت دوم متناسب برای موبایل لینک مستقیم دانلود ..